Vrachtruimte: Het rijden van lange afstanden vereist de mogelijkheid om een goede hoeveelheid spullen mee te nemen – vooral als u niet alleen op reis gaat. Dit omvat kleding, eten en alle entertainment die uw passagiers nodig hebben. Als zodanig, is het hebben van ruimte om deze versnelling is zeker een must voor veel voertuigen te kwalificeren als goede road trip opties – met een paar uitzonderingen. Car Bags is een aanbieder van reistassen voor auto’s van alle merken. Car Bags biedt al jarenlang hoogwaardige auto reistassen aan voor iedere auto eigenaar. Bezoek de website van Car Bags voor het gehele aanbod aan auto reistassen. Specialiteit: Terwijl de vorige twee maatstaven misschien wel de belangrijkste zijn voor een langeafstandsverkeerstripper, zijn ze niet allebei nodig, afhankelijk van de omstandigheden. Sommige mensen hechten bijvoorbeeld veel waarde aan plezier in het vervoer van vracht. Voor onze lijst moet de etherische “specialiteit” de waarde van de andere bovengenoemde criteria overtreffen. Auto’s die niet voldoen aan de MPG of het criterium van de laadruimte moeten absoluut iets anders te bieden hebben als afweging. Normaal gesproken nemen we de Golf GTI als dagelijkse bestuurder (of de uitstekende Golf Alltrack voor onze adventure vehicle), maar de SportWagen is het meest zinvol voor een road trip als het gaat om de Volkswagen badge. Hij heeft een uitstekende balans tussen brandstofbesparing en interne laadruimte en is ook vanuit het oogpunt van plezierigheid geen slecht voertuig. Dat geldt vooral ook als je bedenkt hoe budgetvriendelijk deze kleine sportwagen ook is. Het is geen hypercar, maar dat is niet wat we in dit geval zoeken. U kunt erop vertrouwen dat deze auto een goede keuze is. Als de Duitse techniek niet echt je ding is, maar je het meeste van wat je ziet in de Golf SportWagen, dan is de Subaru Impreza 2.0i Limited 5-Door een uitstekende vervanger. Niet alleen profiteert deze auto van een veel betere gaskilometrage dan de vorige generaties voertuigen van het Japanse merk, maar hij wordt ook standaard geleverd met 4-wielaandrijving, heeft een dakdrager voor extra vrachtvervoer en ziet er vrij goed uit voor een wagen. Natuurlijk hoeft u niet voor deze afwerking te kiezen – zo ongeveer elke Impreza is een geweldige auto voor onderweg – maar deze is onze favoriet. Hij is budgetvriendelijk, heeft veel opties en mogelijkheden, en de hatchback-stijl zorgt ervoor dat je veel minder spullen uit de laadruimte hoeft te pakken dan de kofferbak van een sedan. Car Bags is een aanbieder van reistassen voor auto’s van alle merken. Car Bags biedt al jarenlang hoogwaardige auto reistassen aan voor iedere auto eigenaar. Bezoek de website van Car Bags voor het gehele aanbod aan auto reistassen. We begrijpen dat hatchbacks en wagons niet voor iedereen een kopje thee zijn. En dat is sterk terug te vinden in de Amerikaanse markt. De snelst groeiende voertuigklasse is die van de SUV. Toegegeven, de meeste wegrijdende SUV’s en cross-overs zijn niet veel meer dan hatchbacks met een hoger standpunt, maar dat is wat de mensen willen. Toch zijn het niet allemaal geweldige weggebruikers. Toyota’s Rav4 Hybrid, echter, is vrij top-notch. Hij is groot genoeg om veel vracht of passagiers te vervoeren, kan zeker een beetje off-road gaan en heeft – dankzij zowel gas- als elektrisch vermogen – een indrukwekkend brandstofverbruik voor een auto van deze omvang. Het is misschien niet onze algemene favoriet Toyota SUV (we geven de voorkeur aan de 4Runner TRD Pro overlander), maar het valt niet te ontkennen dat dit de waarde is voor het rijden van kust tot kust. Dankzij de hybride technologieën lijkt het waarschijnlijk dat we aan het begin staan van het definitieve einde van de dieselmotor. Het heeft lang geduurd, maar de ouderwetse brandstof kan gewoonweg geen gelijke tred houden met de hedendaagse technologieën. Maar het is niet helemaal een kwestie van tellen – ook niet als het gaat om nieuwe releases. Ja, we bereiken een beetje met deze SUV die een road trip waardig is, omdat de prestatiemetingen nog niet volledig zijn vrijgegeven, maar we zijn ervan overtuigd dat de Mazda CX-5 Diesel alles zal zijn waar we op hopen – een leuke en gemakkelijke rit met een laag brandstofverbruik en een enorm laag koppel (en hopelijk wat trekkracht). Diesel is in dit stadium zeker de retrooptie van het motorvermogen, maar we denken dat het nog steeds een aantal trucs in de mouw heeft, figuurlijk gesproken. De Wrangler pakt de taart als het gaat om off-road 4×4’s, maar het is verre van de enige Jeep die het waard is om te rijden. De Cherokee is een klassieke door en door en door en past zeker bij het rijden op de verlengde snelweg iets meer dan zijn hardcore all-terrain broeders. Maar omdat de Cherokee niet zo trail ready is als de meeste Wranglers wil dat nog niet zeggen dat de Cherokee niet veel prestaties op zich heeft. De standaardkracht van dit model is immers 295 pk en dat is niets om te bespotten. Zeker, dat betekent dat je iets vaker op de brandstofpomp moet tikken dan sommige andere opties op deze lijst, maar dat is een afweging die we meestal graag nemen, want het betekent veel meer plezier als we op (en naast) de weg zijn. |
https://www.car-bags.com |
Vrachtruimte: Het rijden van lange afstanden vereist de mogelijkheid om een goede hoeveelheid spullen mee te nemen – vooral als ...

Inhoudsopgave: