Een telefoonservice maakt een enorm verschil. Misschien herken je dit zelf ook wel. Je wilt lekker aan het werk in je eigen bedrijf. Je bent net lekker gestart en de telefoon gaat. Het is een klant met een vraag. Je beantwoordt hem keurig, en gaat vervolgens weer verder aan het werk. Nog geen vijf minuten later gaat wederom de telefoon. Het is een van je werknemers die nog een planning van je zou krijgen, je was het helemaal vergeten en gaat er meteen mee aan de slag. Weer 10 minuutjes later hoor je de telefoon weer rinkelen. Voor je het weet is de dag voorbij en heb je bijna niets kunnen doen. Zelf heb ik dit erg veel meegemaakt. Ik vreesde dat er niet was om dit op te lossen tot dat ik besloot eens te kijken naar een telefoonservice. Zo kunnen andere voor mij de vragen beantwoorden zodat ik gerust door kan werken aan mijn andere taken. Telefoonservice van Free VoiceIk besloot dus maar eens op zoek te gaan naar een geschikte telefoonservice. Het duurde niet lang voordat ik een geschikte kandidaat gevonden had. Zo kwam ik op de website van Freevoice terecht. De website zag er keurig uit, en de informatie was duidelijk te vinden. Freevoice was een bedrijf dat een telefoonservice en/of een secretaresse op afstand aanbiedt. Ondanks dat ik mijn twijfels had of ik het wel nodig had en of zij wel goed om zouden gaan met deze verantwoordelijkheid besloot ik het toch maar te doen. Dit alles natuurlijk in de hoop dat ik weer tijd zou krijgen voor mijn andere taken. Is de telefoonservice een goed ideeDe eerst paar dagen vond ik de telefoonservice en de secretaresse erg onwennig. De telefoon ging niet af, en ik had geen idee of alles wel goed geregeld was. Ik besloot maar gewoon aan mijn eigen taken te werken in de hoop dat de mensen van Freevoice hun werk goed zouden doen. Toen de eerste dagen klaar waren merkte ik hoeveel werk je eigenlijk wel niet op een dag kunt doen. Toen ik zag en hoorde hoe goed de Freevoice mensen hun werk deden was ik enorm blij en dankbaar dat ik deze telefoonservice aangeschaft heb. |